2013. november 9.

... az én időmben nem mentem vissza...

Nov. 9. Bátki Laci

.......egyszóval van új cipőm, tényleg szép, és most már azér szép, mer nagy fülű tanítványom észrevette. 
Í g y m o s t m á r  ö r ö k r e  s z é p  m a r a d. 
Persze Ő cipő nélkül is szép, meg aztán az a három lány sem hozzám jött látogatóba,hanem hozzá.( mégsem a ruha teszi a Sanyit)
Öt percig kint legyeskedik az üvegverandán ( vagy inkább a lányok körülötte ) aztán visszajön zenélni. Pedig szép lányok voltak. Csupa kis szemüveges.                                                             
 ( ...az én időmben én nem mentem vissza..)
Persze akkoriban nem voltak ilyen jó tanárok.  Hegedülünk tovább, bejön az új kalauz, jegyeket, bérleteket, hegedűtartást kéri ellenőrzésre, Sanyika arca torzul a kíntól , hogy így nem lehet hegedülni ( maradtál volna aranyom a lányokkal, akkor most nem ettől kéne szívni, de hát beszélhet az ember ) 

Mostantól fogva minden másképp lesz, ha jön HER PROFESSOR, és közben a gyerekek
kunyiznának, engem bujtassatok az egyik nagyszekrénybe a szutykos csellók közé. Ott számolok tízig...1....2....3....4....5....6....7....8....9....10.... aki bújt , aki nem, M E G Y E K

     

Nincsenek megjegyzések: