2013. november 4.

Nehézségek...

Nov. 4. - Salamon Beáta

Fontos lenne:
Csütörtökön csak hárman leszünk csajok. Marika, Juli, meg én.
Kérnénk szépen valaki szülőt vagy felnőttet, hogy segítsen fegyelmezni, mert már múltkor is kiderült, hogyha nincs Laci, az egymásra váró gyerekek és kamaszok rendetlenkednek, értelemszerűen. (én is ezt csinálnám a helyükben)

Még valami:
Mielőtt kezdtünk volna, szóltak, hogy ne használjuk az ovisok termét, mert nincs kapacitásuk (szó szerint!) utánunk kiporszívózni és felmosni. Mert az ovisok a földön csúsznak-másznak. A teremben óriási kosz volt, a földön szemét stb. amikor odaérkeztünk.
Sajnos nem férünk el a folyosón, meg a hátsó teremben. 
A gyerekek ma már egyáltalán nem játszottak az ottani felszereléssel!

Utolsó előtti:
NINCS fűtés!
Az üveges terasz ablaka ki is van törve, még a hangárban is melegebb van szerintem. Ráadásul sem ott, sem a legbelső teremben sincs fűtőtest, baj lesz..., ma is baj volt. A folyosóra már nem lehet kimenni... A hangszerek össze-vissza hangolódnak.

Utolsó:
Ki kellene jelölni a karácsonyi koncert időpontját. Valahol december közepére, hogy egyben a télapó is meglegyen. 
Erre valami kis ajándék is kéne nekik. És az anyagot ki kell jelölnünk!!

Bocsánat a tárgyilagosságért.
Beja


3 megjegyzés:

beja írta...

Nagyon kedves felnőttek jöttek.
2 bűbájos takarító is, akik a végén feltakarítottak.
Volt fűtés, igaz, hogy a hátsó teremben fűtőtest hiányában ezt nem lehetett megoldani nem lehetett megoldani.
A karácsonyi műsoranyag alakulóban van.
:-)
Salamonbeja

Judit írta...

Kedves Bea! Remek, nagyszerű, amit csináltok, és innen is kérem szíves türelmeteket, megértéseteket az egyes kritikák miatt. A Gyerekház, ahol dolgoztok, nagyon heterogén szerkezetileg,személyzetileg, célcsoportilag is. Ez egy új feladat számunkra, hogy egy számunkra ismeretlen, de már láthatóan nagyszerű, elmélyült tevékenységnek biztosítsunk hátteret. Nagyon igyekszünk azon, hogy a lehető legjobb körülmények közt tudjatok dolgozni. Köszönjük a megértést az esetleges kellemetlenségek miatt, lassan összecsiszolódunk :) Nagy-Bíró Judit

Unknown írta...

Salamon Beáta
Küldtem neked egy üzenetet a Facebook, a Linkedln, az e-mail.
Nincs válasz.
Kérlek, kérlek segíts!
Azt szeretné, hogy a jegyzeteket papírra írt a dalt,
"Beja Nótája", hogy tudok játszani. Én fizetek a papír vagy könyv.
Kerestem a zenei könyv, de nem találom, hogy itt a város San Antonio.
Én 64 éves, élek Texas USA-ban. Én hegedülni, és egyéb
műszerek. A nevem Mickey. Mindketten ugyanazt a
születésnapi szám. Én a Google "lefordítani", hogy ezt az üzenetet az Ön számára.
Az e-mail cím qtech@netscape.net