2013. október 25.

A mumus: Karib tenger kalózai

Okt. 25. - Bátki Laci

....szerda reggel muszáj elkezdeni a Karib-tenger kalózát. Ott a kotta, amit Juli hozott, én is másoltam belőle, nincs kibúvó. Semmi kedvem hozzá, de Ők akarják, nincs kihátrálás. Jön először Sanyi, kéri, hogy játsszam el az egészet. (Utálom ezt a darabot.)

Elkezdem. 
Elégedett vigyor a száján. 
A szomszéd szobából a SZÁMÍTÓGÉP mellől kezdenek szivárogni a nagyon nagyok, akiket utálok, mert nem kéne, hogy ott lopják a napot.  Ők is füleskednek. Végigmegy az egész, nem akarok odanézni, de látom tetszett nekik. 
Valahonnan előbukkan Árpi. Mondja, hogy „Lalaci báácsi, ezt mosst mééég eccer”. (Utálom ezt a darabot, sosem fogom fejből megtanulni....) 
Indul a Karib  másodszor. 
Az ablakban megjelenik a kövér Srekk, már csak Ő hiányzott. Mászik befelé ablakon. (ajtó zárva) Megül a párkányon, mint egy hízott kopasz galamb , kézbe vesz egy hegedűt. Boldog a feje, fixíroz a szemével, néha izgatottan huzigál egyet. 
Végére érek a remekműnek (jó hosszú), húzom az orrom, kérdem biztos meg akarják-é tanulni? „BIBIzztos LALAcibácsi!”. Sanyika csak mosolyog. (nem baj én akkor sem tanulom meg). 

Elkezdem soronként, majdnem egyből visszajátsszák. Második sor, harmadik sor. (ugye milyen hosszú srácok,  hátha elmegy tőle a kedvetek) Mindjárt a felénél vagyunk. (rögtön katapultálok) Szomszéd szoba FERI-LÚSZIÓ DUO m e g t a n u l t a AZ EGÉSZET!!!!  

Az ember felelős a saját növendékeiért. (jövő héten nekem is muszáj lesz)
Laci

-------------------------------------------

Okt. 25. - Szűcs Juli

Bocsi, bocsi, ne haragudjatok ram, én vagyok a hunyó! 
Lúció kérte, és én meg kiírtam a Youtub-ról! 

Bocsánat, ezt beetetésnek szántam, de több a soknál, belátom! Ne gondoljatok, hogy ez az én ízlésem! 

Legközelebb megpróbálok valami mást, esetleg a Parasztkantátához mit szóltok? Hátha az is fog tetszeni!

....igen, - folytatva egy másik gépen, - tulajdonképpen ELCSALTA A SZÁMÍTÓGÉP MELLŐL A GYEREKEKET! Tehát, nem szeretjük, de a beetetés az bejött. Csak persze módjával kell bánni ezzel is, be-beszúrni egy-egy kedvükre és ízlésükre való darabot, hogy kedvet csináljunk. Utána kapnak Parasztkantátát:)
Gonosz és agyafúrt vagyok, mi? Na erről ennyit!
Juli

--------------------------------------------

Okt. 26. - Szakszon Marika

Sziasztok!
Tőlem még senki nem kérte a Karibot. 
Én sem tudom. 
Hozok Parasztkantáta kottát, van könnyű zenekari partitúrám és szólamaim.
Puszi mindenkinek:
 Sz. Mari

----------------------------------------------

Okt.26. - Bátki Marci

Juli, ne vedd szó szerint Laci írásait, ebből pont az ellenkezőjét akarta kihozni! :)
Üdv:
Marci

-------------------------------------------------

Okt.26. - Bátki Laci

...........na ezt elszúrtam. 
Amiről írni akartam, csak a lényege nem ment át. Figyelj JULI ! 
Arról akartam mesélni. hogy annyira erős a gyerekek hősugárzója, hogy B Á R M I T megtanulok velük.  Olyan bonyolultan fogalmazok, hogy csak ez nem ment át. 
A KARIBOT IS MEGBÍRTAM SZERETNI,  MINT ANNAK IDEJÉN A BARBI BABÁT. (a lányaim miatt), pedig azt sokkal nehezebb volt. 
Szóval MEGSZERETTEM A KARIBOT.......... 
:-)
EZER BOCSÁNAT:
Laci
----------------------------------------------------------------

Okt.26. - Szűcs Juli

 Köszi a nyugtatást kulcs-és Karib-témában! Megnyugodtam, és örülök, hogy meg tudtuk bolondítani a Karibbal a gyerekeket! És, hogy "befolyásolható" ízlésed van Laci, a Barbi-n én is túl vagyok (3 lányom van!!!)Most már a Karibon is:) Várom, mi legyen hétfőn,

Juli


1 megjegyzés:

Szádeczky-Kardoss Géza írta...

Nem tudom vigasztal-e, Laci: két éve a vízcsapból is Karib-tenger Kalózai folynak grazi csellónövendékeim sorai közt! Van, aki csak ezért hajlandó még csellózni! Eleinte én sem voltam oda érte, de a fene egye meg, azért jó zene a maga nemében!
És apropó: egy link a nyári bécsi El Sistema találkozóról (a kb. 8 hónapja zenét tanuló nagyrészt isztambuliak):
http://vimeo.com/77395590
:)